Höntsyt ovat jo ovella..
Yleinen
Kalervo Kummola FC Ainottarien suojelijaksi
”Jalo laji, rohkea toiminta ja upeat Ainottaret. Nämä kolme seikkaa puolsivat nopeaa päätöstäni lähteä tamperelaisen höntsyjoukkueen Ainottarien suojelijaksi heidän ensimmäisissä MM-kisoissaan.
Höntsy on jalo laji. Arvostan Ainottarien rohkeutta aloittaa höntsyilynsä suoraan MM-tasolta. Toivon, että ryhtyminen suojelijaksenne nostaa itsetuntoanne ja taistelutahtoanne entisestään höntsyillessänne kisoissa, joihin osallistuu muun muassa entisiä NHL-tähtiä.
Näyttäkää rohkeutenne ja nauttikaa liikunnan riemusta Koulukadun jäällä Reiskahöntsyn MM-kisoista Tampereella 17.–18.3. kuin myös Reiska ja Aino MM-futiksessa Vesanolla heinäkuussa.”
– Kalervo Kummola
Ainottaret ovat saaneet myös muita merkittäviä tsemppajia. Suomen Jääkiekkoliitto on lahjoittanut mailat ja t-paidat ja Vaakon Nakki sponssaa pelipaidat ja Työhuone Hengari pelipöksyt.
Timo Malmin runo Pispalan tohvelisankarien päätösjuhlassa 25.8.2011, Kalevala-seuran ja Pispalan Tohvelisankarien ottelussa.
Lue Timo Malmin runo Pispalan Tohvelisankarien ja Kalevalaseuran Tampereen Keskustorin ottelusta, täältä!